Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dyrekcja

Dyrektor mgr Piotr Bereska

tel./fax: 44/648 64 96

e-mail: zsp5@zsp5.piotrkow.pl

Kompetencje statut - rozdział IX (.pdf)


Wicedyrektor

mgr Jakub Rudnicki

mgr Magdalena Rudzka


Główna księgowa Dorota Piechura

tel./fax: 44/648 64 96

e-mail: zsp5@zsp5.piotrkow.pl

kompetencje:

  • wykonywanie zadań związanych z polityką rachunkowości szkoły,
  • prowadzenie sprawozdawczości budżetowej z wykonania budżetu,
  • udział w pracach organów kontroli,
  • prawidłowa realizacja budżetu ZSP Nr 5 zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • kontrola prawidłowego obiegu dokumentów księgowych,
  • wystawianie i odbiór faktur VAT, - zatwierdzanie list płac i dowodów księgowych do wypłaty,
  • przygotowywanie przelewów bankowych i czeków do realizacji,
  • prowadzenie księgi /rejestru/ druków ścisłego zarachowania,
  • księgowanie dokumentów na kontach syntetycznych i analitycznych,
  • nadzór nad całokształtem prac związanych z prowadzeniem polityki rachunkowości szkole,
  • nadzór nad sprawozdawczością GUS,
  • upoważnienie do dostępu bazy danych, ich przetwarzania w zakresie niezbędnym do realizacji przydzielonych obowiązków służbowych.
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Piotr Bereska
data: 18-10-2023
wytworzył: Marzena Woźniakowska
data: 18-10-2023
data: 18-10-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 18-10-2023 - Edycja treści
  • 01-09-2021 - Edycja treści
  • 04-09-2020 - Edycja treści
  • 28-03-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 05-09-2014 - Edycja treści
  • 08-06-2012 - Edycja treści
  • 15-11-2011 - Edycja treści
  • 28-02-2009 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1154